Support

Sambruk kommer steg för steg att styra sin support via den här sidan. Vi kommer fasa in våra tjänster en i taget. Ärenden till vår Kundtjänst kan läggas in via systemet Zammad dit du finner inloggningslänk nedan eller via epost enligt nedan. Du kan även komma i kontakt med Kundtjänst via telefon.

Öppettider: Vardagar 9:00 – 12:00 samt 13:00 – 16:00
E-post: Se respektive tjänst nedan.
Telefon: ej aktiv ännu

Följande system ges i nuläget support på via denna process:

Första gången du använder vårt supportsystem ombeds du registrera dig, när det är klart kan du välja att bli inloggad automatiskt eller logga in varje gång du vill använda systemet.

Via systemet kan du registrera nya ärenden, ta del status av pågående ärenden och se på historiska ärenden. 

Använder du flera av Sambruks tjänster, kan du se dina ärenden för alla tjänster på samma plats i vårt ärendehanteringssystem, Zammad.

Du kan också registrera ärenden genom att skicka e-post till adresserna ovan.

Dokumentation

Sambruk kommer samla all dokumentation som rör våra tjänster på en plats. Det kommer finnas användarhandledningar och FAQ:er och även systemdokumentation.

Innehållet är ännu myclet begränsat, men byggs upp kontinuerligt.

Tillgången styrs utifrån rättigheter, en del är publik information och annat avsett för vissa grupper. Man kan ta del av öppen information utan att logga in, men för att komma åt skyddade resurser och för att kunna ändra och lägga till måste man skapa en användare och tilldelas rättighet från Sambruks administratörer.

Copy link
Powered by Social Snap